udstilling i norske hus
tim bertram: Requiem
Tim Bertram, 2026 (detalje)
Tim Bertram har opholdt sig og arbejdet på døgndrift i Sophienholms Norske Hus for at lave udstillingen REQUIEM.
Udstillingen er en rejse gennem stærke følelser og sansninger, som bunder i et tidsløst udtryk med udgangspunkt i eksistentielle temaer. Bertram drager inspiration fra naturen omkring ham og skildrer samme dybde i sine værker - en dybde som man ikke kan undgå at mærke øjeblikkeligt.
Tim Bertram vandt i 2024 Henrik Vibskovs P.I.G kunstpris som den første dansker og kunne også opleves på udstillingen “Bjørn Magnussen: Intuition Revolution” i starten af året. Han er en frembrusende ung kunstner som er værd at holde øje med, hvorfor denne udstilling er et besøg værd for alle kunstinteresserede.
Udstillingen REQUIEM er Bertrams hidtil største, og der indgår værker skabt med solen, tekstiler og lyd.
Åbningstider:
Mandag 22. juni: lukket
Tirsdag 23. juni: kl. 11-20
Onsdag 24. juni: kl. 11-20
Torsdag 25. juni: kl. 11-20
Fredag 26. juni: kl. 11-17
Lørdag 27. juni: kl. 11-17